ניתוח העברת שומן בעפעפיים (השתלת שומן)

העברת שומן בעפעפיים (השתלת שומן)

ניתוח העברת שומן (השתלת שומן) בעפעפיים הוא אחד מהליכי הניתוחים הפלסטיים הקוסמטיים הפופולריים ביותר, במיוחד בקרב נשים מעל גיל 30. הטיפול מומלץ ​​לאותם מטופלים שאיבדו את הגמישות באזור העפעפיים עקב גיל מבוגר או ירידה במשקל. הוא משמש גם לשחזור קווי המתאר של העפעף באמצעות שומן משלך ובדרך זו יסיר צלקות עקב ניתוח או טראומה קודמים.

איך מתבצע ניתוח העברת שומן בעפעפיים?

שתלי שומן נלקחים מהבטן, הירכיים, הגב וכו', ומוזרקים בהרדמה מקומית בעזרת מחט דקה. לאחר הכנתו, הרופא יזריק את החומר לעפעפיים שלך על ידי לחיצה באצבעותיו או על ידי ביצוע חתכים קטנים במידת הצורך. תאי השומן המועברים בתוכם חיים במשך כששה חודשים-שנים-עשר חודשים בהתאם לאופן שבו הם נלקחים (אם הם נלקחים בהליך מתיחת בטן, תאי השומן חיים יותר מאלה שנלקחו בשאיבת שומן). והרופא יצטרך לחזור על כל ההליך כדי להשיג תוצאות טובות יותר.

סיבוכים וסיכונים

כמו כל הליך ניתוח קוסמטי אחר, להשתלת שומן יש כמה סיבוכים אפשריים כגון אסימטריה, גושים או אי סדרים. למרות שזה לא נפוץ שמשהו משתבש במהלך תהליך זה, חשוב לדעת כי ייתכנו בעיות לאחר הניתוח. הסיבוך הנפוץ ביותר לאחר ניתוח העברת שומן הוא אסימטריה הנגרמת על ידי זריקה לא נכונה אך ניתן לתקן זאת בפגישה נוספת של טיפול. לפעמים אפשרי לשים לב לכמה גושים באזור העפעפיים בגלל חוסר הכנה לפני ההשתלה. חשוב ליידע את הרופא אם נמצאים אי סדרים או בליטות בעפעפיים שלך, כך הוא יכול להיפטר מהם לפני שהם הופכים ברורים יותר, ולתקן את העפעפיים.

לאחר ההליך

מומלץ לא להתאפר במשך שבוע לאחר ההליך ולהימנע משפשוף עיניים. כדאי להניח חבילת קרח מתחת לעיניים למשך מספר ימים לאחר הניתוח על מנת למזער את הנפיחות. יהיה צורך ליטול אנטיביוטיקה במשך חודש אחד לאחר הטיפול, כדי למנוע זיהומים. ובמהלך תקופה של שלושה שבועות אסור להשתמש בסאונות או בחדרי אדים, לבצע פעילות גופנית מאומצת ולהימנע משינה על הגב.

במקרה שעברת ניתוח קודם בתחום זה, חשוב לבדוק עם הרופא שלך אם הליך השתלת שומן מתאים לך מכיוון שאולי אין מספיק שומן שאפשר להשתמש בו.

במהלך ההליך, תתבצע הרדמה מקומית, הטיפול יבוצע במצב עירנות אבל העפעפיים שלך יתקהו מהזריקות של ההרדמה, כך שלא יהיו כאבים. לאחר מכן אפשר מיד ללכת הביתה או ללכת למלון במידת הצורך. חשוב לנוח לפחות יום אחד לאחר הניתוח כדי לקבל תוצאות טובות יותר ולבצע את כל ההמלצות שיתן הרופא המנתח שלך.

החלמה מהליך השתלת שומן בעפעפיים

זהו הליך זעיר פולשני עם מעט זמן השבתה. חבורות ונפיחות יחלפו תוך 7-10 ימים. חשוב לדעת שלא כל תאי השומן המועברים שורדים. בדרך כלל כ- 60-70% שורדים במהלך 2-3 החודשים הראשונים, ולכן בתחילה מוזרקים יותר תאי שומן לפי הצורך. גושים או בליטות הם נדירים מאוד עם טכניקת הזרקת שומן מתאימה. זה כולל הזרקת שומן באזור העיניים העדין, והוא נעשה לשיפור החלל מתחת לעיניים, עיניים שקועות למראה ועיגולים כהים, יחד עם מילוי גבות.

במהלך שיחת הייעוץ הוא יעריך את העיניים והפנים שלך וידון בהעברת שומן/הזרקה לאזורים הדרושים בעיניים ובפנים כדי להחזיר את הנוער הטבעי למלא העיניים ולשאר. של הפנים. שומן יכול לעזור לשפר או לסלק שקעים מתחת לעיניים, עיניים שקועות וחלולות, עיגולים כהים וכו'. כדי להבין טוב יותר את האפשרויות שלך להעברת שומן בעין ושומן בפנים, צריך לפנות למנתח אוקולופלסטי קוסמטי (מנתח פלסטי לעיניים). כדי לקבוע את פגישת הייעוץ הראשונית שלך אפשר להשאיר פרטים בטופס.

במבט ראשון התוצאות אולי לא יראו יוצאות דופן, אך בעוד כ- 6 שבועות הן יתחילו להראות שיפור גדול בקו המתאר של העיניים שלך, שיפור שישאר למשך שנים. הדבר הטוב ביותר בכל התהליך הזה הוא שהוא אינו דורש חתכים על העור שלך, כך שלא יישארו צלקות מאחור. יתר על כן, בדרך זו נמנעת תקופת החלמה ארוכה הנגרמת על ידי הליכים אחרים.

למידע נוסף אודות הרמת עפעפיים, תשאירו פרטים בטופס לשיחת ייעוץ ללא התחייבות עם הדוקטור המומחה של ד"ר עפעפיים.

מעניין אותך לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר מהירה